ProtoProduction έκδοση 19.21.1.402

21.7.2021

  1. Σύντομη προσφορά: Στις προσφορές και τις παραγγελίες ενώ η τιμή τους ήταν μηδέν δεν έβγαζε τα σωστά μηνύματα θέσης λάθους. Διορθώθηκε
  2. Σύντομη προσφορά: Στις προσφορές και τις παραγελίες μετά από υπολογισμό υλικών υπολογίζει αυτόματα την θέση του χερουλιού. Νέο πεδίο στα υλικά ‘Ύψος χερουλιού φύλλου’. Εάν θέλουμε να είναι στην μέση ύψους προφίλ βάζουμε την τιμή -1. Έτσι μας προτείνη στα πρότυπα που βρίσκεται το χερούλι
  3. Σύντομη προσφορά: Όταν διαγράφαμε ομάδα στην σύντομη προσφορά και μεταφέραμε την προσφορά σε παραγγελία, μετά από εισαγωγή νέας γραμμής είχαμε πρόβλημα με την αρίθμηση. Διορθώθηκε
  4. Παραγγελίες: Κατά τον υπολογισμό διαστάσεων πηχάκια υάλωσης υπάρχει διάσταση διόρθωσης για τα πηχάκια. Η ρύθμιση αυτή είναι ανά σετ προφίλ και ενεργοποιείται το tab ‘Πίνακας επέκτασης πηχάκια’ μόνο όταν επιλέγεται το πεδίο ‘Χρήση πίνακα επέκτασης πηχάκια’, όπου ανά διάσταση γίνεται η διόρθωση της διάστασης ανά πηχάκι
  5. Βελτιστοποίηση: Στην παρτίδα βέλτιστης παραγγελίας υπάρχει νέο πεδίο ‘Δημιουργία Δελτίου Ανάλωσης Υλικών’. Έτσι μαζί με τις παραγγελίες υλικών δημιουργείται και παραστατικό ανάλωσης (εξαγωγής υλικών από την αποθήκη). Προτεινόμενος προμηθευτής ορίζεται στις επιλογές – Ρυθμίσεις υλικού πεδίο ‘Προτεινόμενος προμηθευτής’
  6. Αγορές: Νέα στήλη με το ‘Υπόλοιπο αποθήκης’ ανά υλικό και χρώμα. Εμφάνιση σε χρώμα εάν είναι θετικό ή αρνητικό το υπόλοιπο
  7. Σετ μηχανισμών: Στην εισαγωγή των σετ μηχανισμών από Excel η ταυτοποίηση των υλικών γινόταν με την περιγραφή και δημιουργούσα ορισμένες φορές προβλήματα. Τώρα γίνεται με τον κωδικό του υλικού
  8. Πρότυπα: Με την δημιουργία των προτύπων από το σχεδιαστικό προϊόντος γαίνονταν λάθος οι πλευρές του κάθε προτύπου μετά την ενσωμάτωση του προτύπου ‘Τοίχος’. Διορθώθηκε
  9. Παραγωγή: Όταν έχουμε περισσότερες ποσότητες ανά γραμμή παραγγελίας δημιουργούνται περισσότερες γραμμές προϊόντων ανά φάση. Με την επιλογή του barcode μεταφέρονται όλα τα προϊόντα στην επόμενη φάση με το ίδιο barcode
  10. Εκτυπώσεις:
    • Στις προσφορές να φέρνει τ.μ. για κάθε κουφωμα: Financial Offer (ARALCO), Financial Offer – Final Price (ARALCO)
This entry was posted in . Bookmark the permalink.